בדרך לעמוד הראשון

כל בעל עסק שואף שהאתר שלו יופיע בעמוד הראשון בגוגל תחת החיפושים החשובים בתחום שלו. התפקיד של חברת קידום האתרים היא לגרום לכך לקרות, אך אסור לשכוח דבר מאוד חשוב – מה לגבי הדרך?

הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה

לא מן הנמנע שכבעל עסק מה שעובר לך בראש כרגע הוא – "לא משנה לי איך אגיע לשם, העיקר שאגיע". זה טבעי לחשוב כך, אך לא ממש נכון.

קידום אתר הוא תהליך שכולל התחשבות בלא מעט פרטים שישפיעו על האתר גם בהמשך, לדוגמא – האם העמוד אליו הגיע הגולש מספק לו תשובות ופתרונות למה שחיפש? האם זרימת האתר היא נכונה ונוחה לגולש, ועוד. חשוב להדגיש – איננו טוענים שאתר לא יכול להגיע למקומות גבוהים ללא תהליך נכון וקפדני, משום שהמון אלמנטים משפיעים על דירוג האתר, אך ללא מחשבה על "היום שאחרי", סיכוי האתר להשאר גבוה לאורך זמן אינם גבוהים. בסופו של דבר מטרת האתר היא להמיר את הגולש ללקוח. אם האתר אינו מוכר / מייצר פרטים של לקוחות פוטנציאליים, אין למיקום שלו שום חשיבות וכך גם מנוע החיפוש מסתכל על הדברים.

אז מהי הדרך הנכונה אם כך?

כפי שאנו תמיד אומרים – ישנם אלמנטים רבים שעלולים להשפיע על דירוג האתר והתייחסות למכלול היא הדרך, אך מעל הכל, הדבר החשוב ביותר הוא תוכן איכותי, מקורי ורלוונטי בכל עמודי האתר. בנוסף לכך, מקדם אתרים מקצועי בונה תהליך מותאם אישית לאתר, בהתחשב בכל המרכיבים העומדים לרשותו ולאחר מחקר של התחום בו עוסק האתר, בדיקת האתר מהפן הטכני ועוד. חשוב מאוד לוודא שחברת קידום האתרים בה אתם בוחרים לא משתמשת ב"קידום שחור" – מגוון שיטות אשר נועדו לתמרן את מנועי החיפוש ולבסוף עלולות לגרום בצניחה בדירוגים במקרה הטוב ולהשעיית האתר מגוגל במקרה הרע.

קידום אתר איכותי הוא תהליך ממושך. אל תחפשו את הדרך הקצרה אשר תדרוש מכם לעבוד כפול בסופו של דבר.

לייעוץ נוסף בנושא אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס צור הקשר באתר או ישירות בטלפון.