כתיבת טקסטים איכותיים – הכרחי בקידום האתר!

כשמחליטים לבנות אתר צריך לקחת בחשבון שמדובר על מס' תהליכים. בתחילה זהו שלב התכנון והאיפיון, כאשר מחליטים ביחד עם הלקוח על מבנה האתר בשילוב של רצונותיו עם המלצותינו למבנה נכון שיתאים בעיקר לגלישה נוחה. לאחר מכן נכנסים לשלב העיצוב וכבר בזמן זה מתחילים לחשוב על הטקסטים שיופיעו באתר. אנחנו תמיד ממליצים שבעל העסק הוא זה שיכתוב את הטקסטים בעצמו או לפחות את הבסיס להם, משום שאף כותב תוכן מקצועי לא ידע את כל הפרטים כמו בעל העסק עצמו.
לאחר שהאתר בנוי ומוכן מגיע שלב לא פחות חשוב וזה ניהול האתר. ניהול נכון של האתר יגרום לו להיות מעודכן, סמכותי בתחומו, מעניין לגולשים / לקוחות פוטנציאליים ויעזור לו להתקדם במנועי החיפוש.

תוכן מקורי

הדבר הראשון והבסיסי ביותר שצריך לשים אליו לב בכל הנוגע לכתיבת תוכן לאתר – תוכן מקורי ולא מועתק! ראשית, גוגל יודע לזהות תוכן שנלקח מאתר אחר ומתייחס לכך בחומרה. שנית, גולשים שיקראו תוכן שכבר נתקלו בו באתר מתחרה יתייחסו אליכם פחות ברצינות והסיכוי שישארו באתר ואף יבצעו רכישה / פנייה נמוך מאוד.
זכרו שבסופו של דבר הטקסט מיועד לקריאה ולא לקישוט באתר, גולשים מגיעים לעיתים ממקורות לא צפויים לעמודים שונים באתרכם ואם יתקלו בטקסט מקורי, מעניין ככל הניתן וכזה שיש בו ערך מוסף, קניתם אותם. לכן אנו לא ממליצים לבנות טקסט שערכתם ממס' מקורות, תהפכו אותו לשלכם ככל הניתן.

ניהול ועדכון שוטף

בעזרת יד מקצועית שמכוונת אתכם, חשוב מאוד לשמור על אתר מעודכן. ניתן להעלות לאתר מאמרים מקצועיים בתחומים שונים, לתחזק בלוג מעניין ועוד דרכים שונות. המטרה היא להעשיר את האתר, להציג ידע נרחב ולהראות שבעלי האתר / העסק שולטים בתחומם.
כמובן שניתן להעזר בכותבי תוכן, הרי לא כולם יודעים להעביר לדף את מחשבותיהם בצורה נכונה ושיווקית, אך במידה ואתם עושים זאת בעצמכם, חשוב לדאוג לתוכן מקצועי.

ליווי של אנשי מקצוע יקלו על משימת ניהול האתר וידעו לכוון אתכם למקומות הנכונים. כיום קידום אתר זה קשת רחבה של דברים שצריך לשים אליהם לב ואחד החשובים בהם הוא ניהול נכון של אתר.