שימוש חכם בעמודי "תודה"

עמודי "תודה על פנייתך" הם העמודים אליהם נהוג להפנות את הגולש לאחר שהשאיר פרטים באתר שלנו, לדוגמא: מילוי טופס יצירת קשר, הרשמה למועדון לקוחות, בקשה להצעת מחיר ועוד.

השימוש בהפנייה לעמוד כזה חשובה מכמה סיבות, כאשר המרכזיות ביניהן:

  1. לתת לגולש שטרח למלא טופס באתר שלנו את האישור שאכן הפרטים שלו הגיעו אלינו.
  2. בעלי אתרים אשר מחברים את האתר לגוגל אנליטיקס, יכולים ליצור מעקב אחר ההמרות שהגיעו אליהם מהטפסים השונים באתר וזאת בעזרת העמוד אליו מגיע הגולש לאחר מילוי הטופס.

שימוש קלאסי בעמוד "תודה"

לרוב, אם נמלא טופס באתר כלשהו, נגיע לעמוד בקו העיצובי של האתר, עם תפריט בכדי שנוכל להמשיך לגלוש באתר בנוחות ומשפט קצר אשר מודה לנו על מילוי הטופס ומבטיח לנו שיחזרו אלינו.

דוגמא לעמוד תודה

ניצול חכם של עמוד "תודה" למגע נוסף עם הגולש

חשבו על זה – גולש, או לקוח פוטנציאלי במקרים מסויימים, נכנס לאתר שלכם, יתכן שבילה שם מס' דקות (במקרה הטוב) ואף טרח למלא טופס עם הפרטים שלו. כנראה שמשהו במותג שלכם, בשפה שלכם או בשירות שאתם מציעים קסם לו, אז מדוע לא למנף את זה?

  • יש למותג שלכם עמודים בפלטפורמות חברתיות שונות? מצויין! ספרו על כך לגולש בעמוד ה"תודה" והפנו אותו לשם, הרי יצרתם עליו רושם חיובי, זה בדיוק הזמן והמקום להפוך אותו לחבר בפלטפורמות השונות.
  • הגולש מילא פרטים על מנת להצטרף למועדון הלקוחות? זה בדיוק הזמן להפנות אותו באמצעות עמוד "התודה" למוצרים בלעדיים לחברי המועדון, למוצרים בהנחה ועוד…

ישנם שימושים רבים שניתן לעשות באמצעות העמוד הזה, הכל תלוי בשירות שאתם מציעים. המחשבה צריכה להיות רחבה, על הידוק הקשר עם אותו לקוח פוטנציאלי אשר ירגיש שמישהו בצד השני באמת מבין אותו.