קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום שמתפתח ומשתנה מיום ליום. מנוע החיפוש של גוגל עורך שינויים בלתי פוסקים וזאת על מנת להתאים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר לגולשים. על מנת לעשות את הדברים בצורה נכונה, מקדם אתרים חייב להיות מסוגל להתאים את עצמו לכיוונים חדשים, להיות מנוסה בקידום אתרים מתחומים שונים ומגוונים ובעל ותק בתחום, בעיקר כדי לדעת מה עבד פעם ולא יעבוד היום.

קידום אתר – אז למי זה מתאים בעצם?

אם יש ברשותכם עסק ואתם רוצים להחשף בפני קהל חדש וממוקד, זה בשבילכם. כפי שציינו בפתיח – "מה שעבד פעם, לא יעבוד היום", זה נוגע גם לפרסום עסקים. בעבר הפרסום הסתמך ברובו על דפי זהב ועל לקוחות אשר הגיעו מפה לאוזן. כיום, הכל קורה ברשת. אנחנו רוצים למצוא בעל מקצוע באזור המגורים שלנו? נחפש בגוגל, מעוניינים בסלון חדש, או אולי החלטנו שהגיע הזמן לטיפול פסיכולוגי? גם זה יקרה דרך גוגל, אפילו כשכואב לנו משהו, בלי שאף אחד מסתכל אנחנו מריצים על זה חיפוש קצר.

עכשיו כשהבנו למי זה מתאים ולמה צריך את זה, בואו נבין איך זה נעשה

טוב, אנחנו לא באמת הולכים לגלות סודות מקצוע עתיקים שעברו במשפחותינו מדור לדור, ויותר מכך, לא "נחפור" לכם בהמון מונחים מקצועיים, אלא פשוט נסביר לכם על התמונה הכוללת.

דמיינו לרגע, או אפילו תעשו נסיון קצר – חשבו על משהו שאתם צריכים או שתכננתם לקנות / להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע כזה או אחר, וחפשו את זה בגוגל.
אם נתייחס כרגע רק לעמוד הראשון שמופיע לפניכם(העמוד החשוב ביותר בגוגל אליו שואפים להגיע בקידום אורגני), נמצאות לפניכם 10 תוצאות של אתרים אשר באים לענות על הצורך אותו ביקשתם, כאשר בנוסף אליהן יש גם "תוצאות ממומנות", אלה אותן מודעות אשר אנשים שילמו כסף בכדי שיופיעו ומשלמים בעצם עבור כל פעם שגולש לוחץ על המודעה.

לאחר שקיבלתם את כל התוצאות, מגיע השלב בו אתם בוחרים בעצם באיזה אתר/ים תבקרו. הסבירות הגבוהה ביותר היא שתלחצו על האתרים המזמינים ביותר מהשלב הראשון – הכותרת אשר מופיעה ברורה וממוקדת למה שחיפשתם, התיאור אשר מופיע מתחת לכותרת נותן הסבר קצר וקולע לגבי מה אתם הולכים למצוא באותו עמוד שאליו אתם הולכים להכנס. אם חיפשתם מוצר כלשהו, אולי המחיר האטרקטיבי שמופיע בכותרת הוא מה שמושך אתכם, וכן הלאה…

לאחר שהחלטתם לבקר באתר ששכנע אתכם שהוא יכול לספק לכם את המענה הטוב ביותר, אתם עוברים לשלב הבא.

  • האם העמוד אליו הגעתם באמת יכול לספק את מה שהבטיח?
  • האם הטקסט שמופיע בו נותן לכם אינפורמציה מספקת? האם הוא קריא, מנוסח היטב?
  • האם הגלישה לשאר חלקי האתר היא נוחה, ברורה וקלה?
  • במידה והחלטתם ליצור קשר עם אותו עסק, האם ברור כיצד לעשות זאת?

כל הפרמטרים והשאלות שעלו בפסקה האחרונה, הם רק חלק מעבודתו של מקדם אתרים: להציג את האתר בתוצאות של חיפושים רלוונטיים אשר יכולים להביא תנועה איכותית מלקוחות פוטנציאליים, למשוך את הגולש ללחוץ על התוצאה שלך כאשר היא נמצאת שם ולגרום לאתר להיות מושך, נגיש ואינפורמטיבי כאשר הגולש בחר להגיע אליו.

קידום אתר הינו תהליך ארוך טווח וחלק בלתי נפרד מהתפתחות העסק. אם אתם מחפשים להשתדרג ולהשיג חשיפה ולקוחות חדשים לעסק, זה הזמן והמקום. לפרטים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות מילוי טופס צור הקשר באתר או ישירות בטלפון, אנו זמינים עבורכם בכל שעה.